Ghost Train
Michael és Peter, az elidegenedett testvérpár évente egyszer kelletlen zarándokútra megy egy régi vidámparkba, ahol a barátjuk, Sam még gyerekkorukban eltűnt. Az a nap, amikor Samet örökre elnyelte a szellemvasút, mindkét férfi életét megváltoztatta. Idén Michael olyan bejelentésre készül, ami még nagyobb hatással lesz az életükre, mint az a sorsdöntő nap, 30 évvel ezelőtt.