Életem értelmei
Michael saját életbölcsességére támaszkodva próbálja meg az életre nevelni a gyermekeit. Az apának rendszeresen fegyelmeznie kell Michael Jr.-t, Claire csak az apja pénzét akarja, Kady pedig ritkán hagyja, hogy az apjáé legyen az utolsó szó.
Michael Kyle egy modern apa, aki egyedi nevelési stílust alkalmaz a családjában. Saját humoros életbölcsességével neveli a gyermekeit az életre. Janet, Michael felesége, finom egyensúlyt tart fenn a háztartás vezetése, karrierjének építése és a férjével való csipkelődés között. Három gyermekük a középiskolás Michael Jr., aki rendszeresen apja szellemes fegyelmezési módszereinek célpontja; a morcos serdülő lányuk, Claire, akinek kedvenc időtöltése, hogy pénzt kérjen az apjától, és a hatéves Kady, aki ritkán hagyja, hogy az apjáé legyen az utolsó szó.