Jim szerint a világ
A vérbeli amerikai srác, Jim családos férfiember. Ragaszkodik a feleségéhez, Cherylhez és öt gyerekéhez. Miközben szereti a családját, makacs bohóckodásaival próbára teszi Cheryl türelmét, és a legjobb barátját is természetesnek veszi.
Az egyszerre családos és férfiember Jim az igazi amerikai srác. Hevesen ragaszkodik gyönyörű feleségéhez, Cherylhez és öt gyerekéhez, köztük Rubyhoz, Gracie-hez és Kyle-hoz, a fiatal tinikhez, valamint Gordonhoz és Jonathanhoz, az iker kisfiúkhoz. Szereti a családját, de makacs bohóckodásaival továbbra is próbára teszi felesége türelmét. Néha a sógorát is természetesnek veszi, nem is beszélve legjobb barátjáról, Andyről, aki makacsul fedezi Jim állandó cselszövéseit, és folytatja saját keresését a tökéletes nő után.