A versenyző
A versenyző egy olyan férfi hihetetlen igaz története, aki 15 hónapig élt egyedül egy szobába bezárva, meztelenül, éhezve... nem tudván, hogy a japán nemzeti tévécsatornán közvetített életét hetente több mint 15 millió néző követi figyelemmel.