Katrina hurrikán: Versenyfutás az idővel
Történelmi felvételek és személyes beszámolók segítségével ez a sorozat feltárja, hogyan vált egy természeti katasztrófa nemzeti tragédiává.
Ez az ötrészes sorozat megrázó történelmi krónikája a Katrina hurrikán pusztításának és utóhatásainak. New Orleans káoszba fulladt a vihar előtt és után, és ezt a nézők testközelből átélhetik. Archív felvételek és beszámolók segítségével a sorozat feltárja, hogyan vált egy természeti katasztrófa nemzeti tragédiává. Megszólalnak lakosok, elsősegélynyújtók és hivatalos személyek is.