Szívbajok
Adèle, a sikeres podcastos fülig szerelmes lesz Arthurba, a matematikusba, de a közelében rosszul kezdi érezni magát. A diagnózis: poszt-traumatikus megtört szív szindróma. Az ok az előző párkapcsolata, ami nem végződött túl jól. Adèle kénytelen távol maradni Arthurtól, de túl erős a vonzalom kettőjük közt.
Adèle és Arthur első látásra egymásba szeretnek, de Adèle kezdi rosszul érezni magát Arthur mellett.
Adèle és Arthur közös podcaston dolgoznak. Hogy többször ne legyen rosszul, Adèle határokat szab.
Miután Arthur vallomása rosszul sült el, Adèle és Arthur a családjuknál keresnek vigaszt.
Mivel biztos benne, hogy Adèle és Trésor újra együtt vannak, Arthur úgy dönt, otthagyja a podcastot.