Így jártam apátokkal
A közeljövőben Sophie elmeséli a fiának, hogyan ismerkedett meg az apjával: ez a történet visszarepít minket a jelenbe, ahol Sophie és szűk baráti társasága éppen azon van, hogy kitalálja, kik ők, mit akarnak az élettől, és hogyan lehet szerelembe esni a társkereső alkalmazások és a korlátlan lehetőségek korában.