Happy People
Egy olyan világban, ahol a boldogságod mértékét a nyakadon lévő szám mutatja, Kristóf a kötelező Éves Boldogságmérésre vár. Aggasztó módon a száma 21, ami alig van a kritikus minimum felett. Ha 20 alá esik, jelenteniük kell a hatóságoknak.