Last Call
Kárpáti Anikó 61 éves nő. Az utolsó napját tölti Budapesten. Az asszony hamarosan elhagyja Magyarországot, és a jobb élet reményében külföldre költözik a lánya családjához, ehhez azonban rendeznie kell néhány dolgot, ami még Magyarországhoz köti. Anikó keresztül-kasul rohan a városon, hogy azután ennek az őrült napnak a végén szembenézzen azzal, ami előtte áll, és azokkal a dolgokkal, amelyeket a háta mögött hagy.