Mickey és Minnie karácsonyi kívánsága
Mickey, Minnie és a csapat eddig együtt töltötték minden Karácsonyukat. Ám idén a világ különböző tájairól kell összegyűlniük, ezért versenyt kell futniuk az idővel, hogy időben hataérjenek!
Mickey, Minnie és barátaik minden Karácsonykor összegyűlnek, hogy együtt ünnepeljenek és megosszák egymással az általuk kedvelt hagyományokat. Ám idén a világ különböző tájairól kell összegyűlniük és versenyt kell futniuk az idővel, hogy időben hazaérjenek Hot Dog Hillsbe Karácsony estére. Annak ellenére, hogy rengeteg nehézséggel szembesülnek út közben, Mickey kíván egyet a karácsonyi kívánság csillagtól, annak reményében, hogy végül mégis együtt tudják majd ünnepelni a Karácsonyt – és a Mikulás váratlan segítségével kívánságuk teljesül!