Mickey egér megmenti a karácsonyt
Plútó kergetőzése egy mókussal ahhoz vezet, hogy a Mikulás véletlenül lezuhan a szánjával és elveszíti az összes ajándékot, ezért Mickey-nek és barátainak az Északi sarkra kell utazniuk, hogy megmentsék a Karácsonyt.
Mickey egér a tökéletes Karácsonyt szeretné a barátainak, ezért elutaznak egy hangulatos, havas erdei faházba. Mickey azonban annyira a díszítésre koncentrál, hogy meggondolatlanul eldobja Plútó különleges rágójátékát. Ez ahhoz vezet, hogy Plútó miatt a Mikulás szánja véletlenül lezuhan és elveszíti a Hot Dog Hilli gyerekek játékait. Egyre jobban fogy az idő, úgyhogy Mickey-nek, Plútónak és barátaiknak el kell utazniuk az Északi sarkra, hogy megmentsék a Karácsonyt, és megtanulják az ünnep valódi jelentését.