Once Upon a Time in Wonderland
A viktoriánus Angliában élő Alice egy különös új országról mesél, ahová egy nyúlüregen keresztül jutott. A láthatatlanná váló macska, a pipázó hernyó és a beszélő kártyák mellett még számtalan furcsaságot látott.
A viktoriánus Angliában élő, fiatal és gyönyörű Alice képtelen történetet mesél egy különös új országról, ahová egy nyúlüregen keresztül jutott. A láthatatlanná váló macska, a vízipipázó hernyó és a beszélő kártyák mellett még számtalan furcsaságot látott kalandja során. Ez a zaklatott lány biztosan megőrült. Orvosai olyan kezelést eszeltek ki számára, amelytől elfelejt mindent. Alice kész mindennek hátat fordítani; különösen azt a fájdalmas emléket szeretné feledni, hogy beleszeretett egy dzsinnbe, a jóképű és rejtélyes Cyrusba, akit aztán örökre elveszített. Szíve mélyén azonban tudja, hogy ez a világ valódi, a kaján Kőr Bubi és a féktelen Fehér Nyúl pedig éppen jókor sietnek segítségére, hogy megmentsék a végzetétől. Hármasuk a nyúlüregbe veti magát, hogy eljusson Csodaországba, ahol semmi sem lehetetlen.