Három óriásplakát Ebbing határában
Az ötvenes évei elején járó Mildred Hayes története, aki a helyi rendőrökkel folytat háborút, mert szerinte alkalmatlanok rá, hogy megtalálják a lánya gyilkosát.
Egy meggyilkolt lány hajthatatlan édesanyja merész és provokatív üzeneteket helyez el három helyi óriásplakáton, amivel ádáz harc veszi kezdetét közte, egy robbanékony zsaru (Sam Rockwell) és a város köztiszteletben álló rendőrfőnöke (Woody Harrelson) közt. Az Oscar-díjas Frances McDormand (Fargo) lehengerlő alakítást nyújt a fekete humorú drámában.