Vadon
A házassága széthullása és az anyja elvesztése után Cheryl Strayed reményvesztetten marad egyedül. Évekig tartó felelőtlen és önpusztító életmód után, hirtelen elhatározástól vezérelve, úgy dönt, elindul az Egyesült Államok nyugati partvidékén vezető, 1600 km hosszú túraúton, egyedül, tapasztalat nélkül, csakis a szilárd eltökéltségére támaszkodva. A Vadon szívbe markoló módon ragadja meg a fiatal nő által átélt félelmeket és örömeket, amelyek a minden akadályt leküzdő, embert próbáló útja során érik - az utazás során, ami megerősíti őt, és végül begyógyítja a sebeket.