Ünnepi rövidfilm: A legjobb karácsony
Amikor a Télapó karácsonyi kívánságnak nézi egy kislány listáján lévő firkát, a kislány karácsony reggelén egy szokatlan új barátot talál a fa alatt. A Taika Waititi rendezésében és John Goodman hangjával készült rövidfilm egy kislány és befejezetlen firkája szívmelengető barátságának története.