Lambert vs. Lambert: Vincent nevében
2019. július 11-én Vincent Lambert a Reimsi Kórházban elhunyt. Ez több mint egy évtizedes családi, orvosi, jogi, politikai és média saga utolsó felvonása, amely valószínűtlen fordulatokat vett, és egészen halála előestéjéig tartott. Hogyan változtatta meg ennek a fiatalembernek az élete egy egész társadalom viszonyát az élet és halál kérdéséhez?