A nemek harca
Emma Stone és Steve Carell mindent belead ebbe a felvillanyozó, igaz történetbe az 1973-as teniszmeccsről a női bajnok Billie Jean King és a korábbi férfi bajnok, Bobby Riggs között.
Emma Stone és Steve Carell mindent belead ebbe a közönségkedvenc alkotásba, aminek az alapja egy felvillanyozó, igaz történet az 1973-as teniszmeccsről a női bajnok Billie Jean King (Stone) és a korábbi férfi bajnok, Bobby Riggs (Carell) között. A nemek harca érzelmekkel, humorral és elmés párbeszédekkel teli ünneplése a történelmi versengésnek, ami megváltoztatta a játékot!