életrajz, sport
Jim Morris (Dennis Quaid), a középiskolai baseball-edző már feladta nagy álmát. Megpróbálkozott a baseballal, de kiment a válla, és anélkül vonult vissza, hogy profiként is kipróbálhatta volna magát. Aztán 1999-ben fogadást kötött folyton veszítő csapatával: ha megnyerik a körzeti bajnokságot, Morris, aki több mint 150 kilométer per órás dobásáról is híres volt, próbajátékra megy egy proficsapathoz. A csapat sereghajtóból az élre tör, Jim pedig hamarosan a profiliga legidősebb újoncaként térhet vissza a pályára!