Enjoy
Michael (Himesh Patel) nem tudja őszintén szavakba önteni problémáit, ezért keresi a kiutat súlyosbodó depressziójából. Barátnője, Katie (Maddy Hill) egyre mélyebbre vonul vissza saját burkába, és ismételten könyörög neki, hogy válasszon pozitívabb gondolkodásmódot, de hiába.
Michael képtelen őszintén szóban megfogalmazni problémáit, ezért keresi a kiutat súlyosbodó depressziójából. Egyre beljebb húzódik saját burkába, és barátnője, Katie ismételten könyörög neki, hogy válasszon pozitívabb gondolkodásmódot, de hiába. Mindaddig nem lát okot a reményre, amíg megromlott kapcsolata egy diákkal, Archibalddal el nem mélyül. Az Enjoy egy nem mindennapi felfedezés a férfiasságról, a férfiak mentális egészségéről, és arról, hogy a férfiak depressziójával kapcsolatos társadalmi sztereotípiák hogyan jelennek meg a különböző generációkban.