Család vagy háború: Egy fotóriporternő harcai
A Pulitzer-díjas fotóriporter, Lynsey Addario az életét kockáztatja a haditudósítás férfiak uralta világában, hogy megörökítse a háború valóságát. Ám minden egyes megbízatás veszélyt jelent, és azt, hogy hátra kell hagynia férjét és két kisfiát. A kamera mögött Addario a fontos zsurnaliszta munka iránti elköteleződése és az anyaság egymásnak feszülő követelményei között őrlődik.