Art Contest - La Seconde Guerre Mondiale
Mindössze 45 perc alatt négy művész néz szembe a kihívással, hogy a II. világháború által inspirált műalkotást hozzon létre. Ebben a nyilvános versenyben a történelem egy pillanatát kell erőteljes vizuális üzenetté alakítaniuk, versenyt futva az idővel, hogy megragadják annak lényegét.