PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
Réunion szigetén egy tamil meghív minket egy szertartásra, melyen a közösség fiatal férfijai tűzön járnak, bebizonyítva az elme fölényét a testtel szemben.