Adott egyetlen téma és 45 perc, négy művész csap össze egy nyilvános kreativitási párbajban. Le Havre szívében egyedi műalkotást kell létrehozniuk a helyszínen, egy egyszerű témát mesterművé alakítva.
Adott egyetlen téma és 45 perc, négy művész csap össze egy nyilvános kreativitási párbajban. Le Havre szívében egyedi műalkotást kell létrehozniuk a helyszínen, egy egyszerű témát mesterművé alakítva. Vajon sikerül teljesíteni a kihívást vagy nem bírják a nyomást?