A kis hableány – A kezdet kezdete
Most végre megtudhatod, hogyan kezdődött a kis hableány története! Hosszú-hosszú évekkel azelőtt, hogy Ariel találkozott a herceggel, és kisétált vele a partra, a víz alatti királyságban be volt tiltva a zene, ám ebbe Ariel nem törődött bele!