A Szépség és a Szörnyeteg: Varázslatos karácsony
Ünnepeljen ezzel a Disney-klasszikus ihlette filmmel! Mrs. Potts visszaemlékezik egy másik karácsony „ősrégi meséjére”, mely majdnem elmaradt – köszönhetően zeneszerzőnek, Forte cselszövésének. Forte elhatározta, hogy örökre elválasztja a Szépséget és a Szörnyeteget.
Ünnepelje az év legvarázslatosabb idejét ezzel a különleges kiadású, ellenállhatatlan ünnepi filmmel, amelyet a kedvelt Disney-klasszikus ihletett. Osztozzon Mrs. Potts csodáiban, aki visszaemlékezik egy másik karácsony „ősrégi meséjére”, mely majdnem elmaradt – köszönhetően korábbi udvari zeneszerző, Forte cselszövésének. Forte elhatározza, hogy örökre elválasztja a Szépséget és a Szörnyeteget. Ezt a varázslatos kalandfilmet elragadó dalok, lenyűgöző hatású látványok, a remény, a barátság és a szerelem maradandó témái teszik sikeressé. A szépség és a szörnyeteg: Varázslatos karácsony időtlen varázslata segítségével családja egész évben élvezni fogja az ünnepi hangulatot.