Amikor megállt a Föld
A Keanu Reeves főszereplésével készült film a sci-fi klasszikus kortárs újragondolása. Története egy idegenről szól, aki átutazza az univerzumot, hogy figyelmeztesse a Földet egy vészesen közelgő válságra.