A nyolcadik utas: a Halál
A Ridley Scott által rendezett eredeti sci-fi-klasszikusban Ripley (Sigourney Weaver) egy gyanús segélyhívás felderítésére indul egy távoli bolygóra, ahol szörnyű felfedezésre jut.