How to Re-Establish a Vodka Empire
A dokumentumfilm Dan Edelstyn filmrendező útját követi nyomon, ahogyt felkutatja rég elveszett ukrán-zsidó örökségét, majd megpróbálja újraéleszteni dédapja egykor dicsőséges vodkabirodalmát.