Whiskey a sziklákon
A „Whiskey a sziklákon” humorosan dolgozza fel, mi történt valójában azokban a drámai napokban 1981. október végén és november elején, amikor az U-137-es szovjet tengeralattjáró zátonyra futott a Karlskrona-szigetcsoportnál. A világ talán soha nem állt ilyen közel egy globális konfliktushoz, és minden felelősség egyetlen emberre, Svédország miniszterelnökére, Thorbjörn Fälldinre nehezedik.