Csillagok háborúja: Yoda új történetei - Menekülés a Jedi Templomból
Yoda és Obi-Wan szelleme úgy döntenek, hogy ideje előkeríteni rejtekhelyükről az utolsó jedi holokronokat, de előbb felidézik az izgalmas hajszát, amely során kiszabadították a holokronokat a templomból a Birodalom első napjaiban.