Abraham Lincoln, a vámpírvadász
Megtalálták Abraham Lincoln naplóját, amelyet egész életében vezetett. Ebből kiderül, hogy amikor fiatal volt, Abraham Lincoln élete vámpírokkal fonódott össze.
Az Abraham Lincoln, a vámpírvadász legnagyobb elnökünk titkos életét tárja fel, a nemzetünk életét befolyásoló elmondatlan történetet. A két zseni filmkészítő, Tim Burton és Timur Bekmambetov Lincolnt a történelem legnagyobb zombivadászának festik le, ezzel egy új, zsigeri látásmódot visznek a vámpírokról szóló vérszomjas sémába.