Én, a függő
Javier Giner, a harmincéves, filmes szakmában dolgozó fiatalember önként bevonul egy rehabilitációs központba az alkohol- és kokainfüggősége miatt. Felfegyverkezve személyes naplójával és a teljes eltökéltséggel, hogy megfordítsa élete útját, Javier kétségkívül élete legfontosabb pillanatain megy keresztül. A több hónapos gyógyulás a központban, ahol a természet és emlékezetes jellemű emberek veszik körül, teljesen megváltoztatja Javier Giner életét.
Javier Giner, a harmincéves, filmes szakmában dolgozó fiatalember önként bevonul egy rehabilitációs központba az alkohol- és kokainfüggősége miatt, miután indulatkezelési problémát állapítottak meg nála. Miután éveken át egyre lejjebb süllyedt az önpusztítás örvényében, Javier úgy dönt, hogy addig nem hagyja el a központot, míg teljesen fel nem épül. Felfegyverkezve személyes naplójával és a teljes eltökéltséggel, hogy sorsát új irányba terelje, Javier kétségkívül élete legfontosabb pillanatain megy keresztül. A több hónapos gyógyulás a természetközeli központban, ahol a szociális segítője, Anais, és további, emlékezetes jellemű kezelt társak segítik, teljesen megváltoztatja Javier Giner életét.
Javier úgy dönt, hogy elhagyja a rehabilitációs központot, ahol kezelés alatt áll.
Javier hat hete van a rehabon, megszokta a klinika életét. Lola érkezése felzavarja a nyugalmat.
Javier a pszichológusával kielemzi az ott-tartózkodása alatti második hazalátogatását.