Hosszú árnyak
A Hosszú árnyak egy nőkből álló csapat történetét meséli el, akiknek a stabil és sikeres élete fenekestül felfordul, amikor az egyik gimnáziumi osztálytársuk maradványai egyszercsak előkerülnek. Barátnőjük még az utolsó iskolai évükben, egy mallorcai nyaraláson tűnt el.
Emberi maradványokat találnak egy barlangban Mallorcán, így az eldai rendőrség vezető nyomozója, Paula Ríos a szigetre utazik. A maradványok a nővéréhez, Matihez tartoznak, aki 25 évvel korábban, az utolsó iskolai évében, egy nyaraláson tűnt el. Idő közben Mati gimnáziumi végzős osztályának baráti társaságát Rita visszatérése hozza újra össze, aki az eltelt 25 év alatt neves filmrendező lett Londonban. A nosztalgikus hangulatot azonban megzavarja Ríos felügyelő feltűnése, és az információk, amiknek birtokába jutott. Ugyan 25 év telt el, de a történteket egyikük sem tudta elfelejteni.
Bűntudattól vezérelve Rita csatlakozik Paulához, kockáztatva, hogy összetűzésbe kerül a barátaival.
Néhány régi fénykép előkerülése sokkolja a csapatot. Paula nyomozása zsákutcába jut.