Cycle
Az űrhajós Jack egy háztetőn ébred, miközben halálos köd emészti el a világot alatta. Szürreális tájon kell eligazodnia, ahol újra és újra összetalálkozik egy rejtélyes maszkos férfival, miközben a „kitörési pontot” keresi. De vajon valóság ez, vagy álom? A kiút egy barlangban, a Holdon vagy egy szuperszámítógépben is lehet.