A világ legjobb úti céljai Antoni Porowskival
Antoni Porowski az útikönyveket félretéve kelti életre a National Geographic közkedvelt sorozatát, miközben Párizsban, Mexikóvárosban, Londonban és New Yorkban kutat autentikus, felejthetetlen élmények után. Az ikonikus nevezetességektől a rejtett kincsekig megmutatja, hová érdemes menni, hol szálljunk meg és mit együnk, és közben felfedezi a kultúrát és az embereket, akik a városok lelkét adják.
Az ikonikus helyektől a rejtett gyöngyszemekig – Antoni Porowski a világ legkülönlegesebb úti céljait fedezi fel a Nat Geo népszerű „A világ legjobbjai” sorozatának nyomdokain. Párizs, Mexikóváros, London és szülővárosa, New York mélyére ásva Antoni olyan hiteles és felejthetetlen élményeket keres, amelyek méltán kerülhetnek a világ legjobbjai közé. Antoni gondosan összeállított, inspiráló utazása a legjobb szállásokat, éttermeket és látnivalókat mutatja be, és az útikönyveken túlra kalauzol, hogy felfedezhessük az egyes városok valódi lényegét, kultúráját és mindenekelőtt az ott élő embereket.