Rejtett összefüggések: A végtelen felfedezője
Hannah Fry kíváncsiságával, szellemességével és éleslátásával egy nagyszabású világkörüli kalandba vág bele. A hat részes sorozatban nem csupán azért utazik el hat országba, hogy megismerje őket, hanem azért is, hogy megkérdőjelezze azokat az erőket, amelyek alakítják őket. A nyüzsgő városoktól a lélegzetelállító tájakig felkutatja a rendkívüli hangokat, valamint a történelem és a földrajz váratlan sajátosságait, hogy feltárja, mi teszi egy helyet igazán egyedivé.
Hannah Fry professzor globális kalandra indul, nem csupán azért, hogy megismerje a világot, hanem hogy megfejtse azt. Kíváncsisággal, szellemességgel és éleslátással rétegenként feltárja hat ikonikus helyszínt: Spanyolországot, Vietnámot, Görögországot, Dél-Koreát, Írországot és Izlandot. Lenyűgöző tájakon, nyüzsgő városokban és a kitaposott ösvényektől elzárt kincsek között Hannah rendkívüli helyi hangokat és a történelem és a földrajz váratlan sajátosságait kutatja fel, hogy feltárja, mi teszi igazán egyedivé az egyes helyeket. Mindig mintákat és rejtett összefüggéseket keresve feltárja, hogyan alakították a hegyek Spanyolország sorsát, elemzi a közlekedési illemtan szabályait Ho Si Minh-városban, felfedi a Parthenon geometriájában rejtőző titkokat, és azt, hogy az ír szintaxis hogyan alakítja a világképet. Ez sokkal több, mint egy utazási napló – ez egy utazás azokba az erőkbe, amelyek formálják a nemzeteket és meghatározzák a kultúrákat.
Hannah a szörfözés, a lóverseny és saját családja története révén vizsgálja az ír identitást.
Hannah Fry mesél arról, hogy Izland drámai geológiája hogyan formálja a nemzet úttörő szellemét.
Hannah Fry Vietnamba látogat, hogy felfedezze az ország háború utáni lenyűgöző átalakulását.