Iwájú
A futurisztikus Lagosban, Nigériában játszódó eredeti animációs sorozat, mely Tola, a gazdag szigetről származó fiatal lány és a technikában jártas legjobb barátja, Kole izgalmas felnőtté válásának történetét meséli el, miközben felfedezik különböző világaik titkait és veszélyeit. Az „Iwájú” a Disney és egy pán-afrikai cég, a Kugali egyedülálló együttműködése.
A Walt Disney Animation Studios első ízben működik együtt a pánafrikai képregény-szórakoztató céggel, a Kugali-val, hogy egy eredeti animációs sorozatot készítsen a futurisztikus nigériai Lagosban. Ez az izgalmas történet a felnőtté válásról Tolát, egy fiatal lányt a gazdag szigetről és legjobb barátját, Kole-t, egy autodidakta technológiai szakértőt követi nyomon, amint felfedezik a különböző világaik titkait és veszélyeit. A kugali filmesek, Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim és Toluwalakin Olowofoyeku egyedülálló utazásra vezetik a nézőket az „Iwájú” világába, amely egyedi látványelemekkel és Lagos szellemisége által inspirált technológiai fejlesztésekkel van tele.
Tola, egy lagosi gazdag vidékről származó lány meglepő születésnapi ajándékot kap édesapjától.
Tola és Kole többet megtud egymás életéről, míg Bode a következő emberrablását tervezi.
Tola a „legjobb napját” tölti a piacon Kole-val. Bode arra kényszeríti, hogy szörnyű döntést hozzon.
Tunde mindent megtesz, hogy megmentse lányát, Tolát, míg Kole az anyját próbálja megvédeni.
Kole rájön az igazságra Tola gyíkjáról, és összeáll Tundéval, hogy megmentsék Tolát Bodétól.