Fura világ
A Walt Disney Animation Studios eredeti, akciódús kalandja, a "Fura világ" egy legendás felfedezőcsaládot mutat be, akik egy felderítetlen, titokzatos vidéket próbálnak bejárni egy vegyes társasággal, köztük egy pajkos pacával, egy háromlábú kutyával és egy rakás mohó lénnyel.