Neveletlen hercegnő 2.: Eljegyzés a kastélyban
Mia hercegnő 21 éves lesz, és követnie kell nagyanyját Genovia trónján, ám ahhoz, hogy ezt megtegye férjhez kell mennie, és mindössze 30 napja van, hogy találjon magának egy jelöltet!