Steve Martin visszatér az Örömapa című vígjáték fergeteges folytatásában. Miután dédelgetett kislányát férjhez adta, George Banks épp szabad és kötöttségek nélküli életét készül kiélvezni… egészen addig, míg a lánya és a felesége be nem jelentik: mindketten állapotosak.