Boris
Több mint tíz év elteltével a Boris stábja már nem a hálózatnak dolgozik, hanem egy hatalmas streaming cégnek. Az egész stáb egy új sorozaton, a „Jézus életén” dolgozik, a főszerepben Stanisszel, aki az egyik producer is. A cég újonnan bevezetett, szigorú szabályai és a rejtélyes algoritmus sok kihívás elé állítja a stábot.
Boris visszatér! Több mint tíz évvel az előző évad után szereplőink egy hatalmas, globális streaming cégnek dolgoznak. A „Jézus élete” című sorozatot készülnek leforgatni, az egyre inkább megalomániás Stanis La Rochelle és producere ötletét. Stanis, aki Corinna férje is, szokás szerint felvesz három írót, a kikerülhetetlen rendezőt, Renét, valamint Lopezt, a korábbi hálózat igazgatójából lett producert. Alessandro, aki most az olasz sorozatok ügyvezetője, „A szív szeme” forgatási „rabszolgájaként” közvetít a cég és hőseink között. Szeretett csapatunk komoly nehézséggel szembesül, miközben próbál alkalmazodni a cég által diktált új szabályokhoz, navigál az algoritmus - egy mindent tudó és eldöntő entitás - és a forgatáson előírt viselkedéskódex között.