Toy Story - Játékháború 3.
A Disney-Pixar meghív téged egy újabb kalandra a Játékháború hőseivel! Miután Andy kollégiumba megy, Woody, Buzz és a többiek nem tudják, mi lesz velük. Ám amikor egy óvodában kötnek ki, fergeteges kalandok veszik kezdetüket!
A Disney-Pixar ötletekből kifogyhatatlan, mindig sikert arató filmesei eddigi pályájuk talán legszórakoztatóbb, legszerethetőbb filmjét készítették el. A Toy Story 3-ban visszatérnek a régi barátok. Woody, Buzz Lightyear és a többiek (köztük néhány új arc: van, amelyik műanyag, van, amelyik plüss) új kalandokba keverednek. Andy kollégiumba költözik. A régi, hű játékok nagyon szeretnék már tudni, mi lesz a sorsuk – ám, amikor egy véletlen baleset folytán egy óvoda polcán kötnek ki, és kénytelenek új játékszerekkel megismerkedni, hamarosan egyértelművé válik: ismét szükségük lesz a régi kalandvágyukra. A többórányi extra egyebek közt egy ráadás Pixar-kisfilmet is tartalmaz. A Toy Story újra száguld – a végtelenbe és tovább!