Toy Story: 30 év és tovább
A film a Pixar 40 éves örökségét mutatja be az innovatív és elképesztően sikeres „Toy Story”-franchise tükrében. Ellátogatunk a kaliforniai Emeryville-ben lévő Pixar-stúdióba, ahol az eredeti szinkronszínészek is megszólalnak.