Család-restaurátorok
A Család-restaurátorok főszereplője Matt (Tim Allen), egy klasszikus autókat restauráló műhely makacs, özvegy tulajdonosa. Amikor a tőle elhidegült lánya (Kat Dennings) és annak gyerekei beköltöznek Matt házába, kezdetét veszi az igazi restaurálás.