A rezervátum kutyái
A félórás részekből álló vígjátéksorozat négy őslakos tinédzser kalandjait követi nyomon a vidéki Oklahomában, akik lopnak, rabolnak és pénzt tesznek félre, hogy eljuthassanak az egzotikus, titokzatos és távoli Kaliforniába.
A rezervátum kutyái Sterlin Harjo és Taika Waititi félórás epizódokból álló vígjátéksorozata, amely négy őslakos tinédzser tetteit követi nyomon a vidéki Oklahomában. Az oklahomai Okmulgee-ban forgatott sorozat áttörést jelentett az őslakosok tévés ábrázolásában a kamera előtt és mögött egyaránt, hiszen minden írója, rendezője és állandó szereplője őslakos. Ez az eddig soha nem látott alkotói csapat olyan történetet mesél el, amely hűen mutatja be őket és az átélt élményeiket, a közönséget pedig egy meglepően ismerős és vicces világba invitálja be.