Evermoor titkai
A Crossley család próbál berendezkedni új otthonukban, egy furcsa kis faluban – Evermoor azonban minden, csak nem átlagos. Tininek lenni önmagában sem egyszerű… hát még itt!
Tara Crossley és családja együtt próbálnak berendezkedni új otthonukban, egy furcsa kis faluban. Evermoor azonban minden, csak nem átlagos. Akad itt rejtélyes lakosokból álló varrókör, és egy falikárpit, amely megjósolja a jövőt. Persze a szokásos szerelmi dráma és testvéri rivalizálás sem marad el. Tininek lenni önmagában sem egyszerű… hát még itt! Tarának meg kell tanulnia, hogyan bánjon az erejével. Pedig minden vágya, hogy normális életet élhessen, jó jegyeket szerezzen, és közelebb kerüljön a szerelméhez, Cameronhoz. Egy sor mágikus baleset miatt a lány beavatási szertartása a faluért folytatott ádáz küzdelembe fordul.