Mike megmutatja Sulley-nak a mutatós, új, hatkerék-meghajtású autóját, amely teli van a legújabb kütyükkel.
Mike rájön, hogy a Szörny Rt. legsikeresebb nevetésgyűjtője-pozíció sok előnnyel jár, például már keres annyit, hogy megengedhet magának egy hatkerék-meghajtású autót, teli kütyükkel. Azonban nem sokáig gyönyörködhet az új kocsiban, hisz Sulley élesben is ki akarja próbálni egy balszerencsés teszt keretében, amely megtanítja Mike-nak, mit is jelent a vevői megbánás. Mike rendkívül büszke az új kocsira, és ezt csak Sulley ügyetlen irányítása tetőzi. A páros végül megegyezik: gyalog lesz a legjobb munkába menni, legalábbis ma.