A dzsungel könyve
A barátság, a móka és a kaland dalokkal átszőtt ünnepe ez a film, az utolsó, amelyen Walt Disney személyesen is rajta hagyhatta keze nyomát. Tarts Mauglival és a bölcs fekete párduccal, Bagirával izgalmas és kalandos utazásukon az emberek falujába. Útja során a fiú megismerkedik a felvágós Lajcsi királlyal, Kával, a hipnotikus kígyóval és a szeretnivaló, szertelen medvével, Baluval, aki megtanítja Mauglit, milyen jól jön egy-két jó falat, meg persze arra, mit jelent egy igazi barát. Felejthetetlen élmény, igazi családi szórakozás!