Rólunk szól
Egy szókimondóan őszinte és provokatív sorozat, amelynek főszereplői olyan rendkívüli emberek, akiknek sorsa és életútja különös módon összefonódik. A Rólunk szól szellemes, modern drámai vígjáték, amely megkérdőjelezi az ismerőseinkről alkotott mindennapi feltételezéseinket.
Kevin meglátogatja az építkezést. Malik és Deja vacsora közben ellentmondásos híreket osztanak meg.