A Rezidens
A REZIDENS egy fiatal orvos képzésének utolsó éveiben játszódó, lebilincselő orvosi sorozat, amely lerántja a leplet a valóságról és felfedi, mi is történik valójában az ország kórházaiban – jó és rossz dolgokat egyaránt.
Conrad Hawkins a Chastain Park Memorial kórház egyik legjobb orvosa. Amikor csak lehet, a sármos és arrogáns Conrad szokatlan megközelítést alkalmaz és személyes kötelességének tartja, hogy szétzúzza az elsőéves rezidensek romantikus illúzióit. Dr. Devon Pravesh ártatlan idealista, aki finoman hangolt erkölcsi iránytűjére támaszkodik, de Conrad segítségével kezd ráébredni, hogy az orvosi hivatás ugyanolyan üzlet, mint bármelyik másik, benne nem éppen angyali betegekkel és gyarló orvosokkal.